HomeThe SonicverseFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Ban me....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
avatar
Law
Accused Cheater
Accused Cheater

Posts : 248
Reputation : 24
Join date : 2012-07-10
Age : 19
Location : ANUS

PostSubject: Ban me....   Wed Oct 31, 2012 11:01 pm

I hate it here.
Back to top Go down
View user profile
avatar
Shadow The Hedgehog
Admin
Admin

Posts : 511
Reputation : 21
Join date : 2012-07-09
Age : 69
Location : Space Colony Ark

PostSubject: Re: Ban me....   Wed Oct 31, 2012 11:08 pm

According to your avatar, you seem stoned as fuck, I'll just let you settle things out.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://thesonicverse.forumotion.com
avatar
Law
Accused Cheater
Accused Cheater

Posts : 248
Reputation : 24
Join date : 2012-07-10
Age : 19
Location : ANUS

PostSubject: Re: Ban me....   Wed Oct 31, 2012 11:37 pm

Shadow The Hedgehog wrote:
According to your avatar, you seem stoned as fuck, I'll just let you settle things out.
I'm not a stone!
Back to top Go down
View user profile
avatar
Alice Twilight
Senior Member
Senior Member

Posts : 203
Reputation : 6
Join date : 2012-07-10
Age : 24
Location : Everywhere.

PostSubject: Re: Ban me....   Thu Nov 01, 2012 5:20 am

The moderating team is garbage here.
I wont get banned neither.
Back to top Go down
View user profile
avatar
Wil348
Moderator
Moderator

Posts : 792
Reputation : 16
Join date : 2012-08-13
Age : 19
Location : France (Welsh Ex-Pat)

PostSubject: Re: Ban me....   Thu Nov 01, 2012 9:45 am

Alice Twilight wrote:
The moderating team is garbage here.
I wont get banned neither.

Last time I checked cochrane was garbage.

_________________




Add meh on Steam NAO: http://steamcommunity.com/profiles/76561198058791979/
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/Wil348OnStorm?feature=guide
avatar
preez45
Retired Staff
Retired Staff

Posts : 223
Reputation : 1
Join date : 2012-07-10
Age : 21
Location : G.U.N Laboratory Sector D-13

PostSubject: Re: Ban me....   Thu Nov 01, 2012 12:02 pm

Alice Twilight wrote:
The moderating team is garbage here.
I wont get banned neither.
oooooooooooh!
Back to top Go down
View user profile
avatar
Shadow The Hedgehog
Admin
Admin

Posts : 511
Reputation : 21
Join date : 2012-07-09
Age : 69
Location : Space Colony Ark

PostSubject: Re: Ban me....   Thu Nov 01, 2012 1:19 pm

Alice Twilight wrote:
The moderating team is garbage here.
I wont get banned neither.

The reason being is because we're not banning anyone for not doing anything. If you don't wanna come back be my guest, no one is stopping you.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://thesonicverse.forumotion.com
avatar
sewer56lol
Admin
Admin

Posts : 1125
Reputation : 32
Join date : 2012-07-13
Age : 18
Location : Space Colony Ark

PostSubject: Re: Ban me....   Thu Nov 01, 2012 7:47 pm

Best reason to ban Ashur/Law
Lol This text is upsidedown

Yeah I read that.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://planetsonictest.forumotion.co.uk/
avatar
Alice Twilight
Senior Member
Senior Member

Posts : 203
Reputation : 6
Join date : 2012-07-10
Age : 24
Location : Everywhere.

PostSubject: Re: Ban me....   Fri Nov 02, 2012 8:05 am

Shadow The Hedgehog wrote:
Alice Twilight wrote:
The moderating team is garbage here.
I wont get banned neither.

The reason being is because we're not banning anyone for not doing anything. If you don't wanna come back be my guest, no one is stopping you.

I love you
*smooch~*
Back to top Go down
View user profile
avatar
Hyper Sonic
Senior Member
Senior Member

Posts : 164
Reputation : 1
Join date : 2012-07-10
Age : 21

PostSubject: Re: Ban me....   Fri Nov 02, 2012 8:08 am

I want to be banned too.


I swear I'm gonna post porn if I don't find myself banned in the next 24 hours.
Back to top Go down
View user profile
avatar
Wil348
Moderator
Moderator

Posts : 792
Reputation : 16
Join date : 2012-08-13
Age : 19
Location : France (Welsh Ex-Pat)

PostSubject: Re: Ban me....   Fri Nov 02, 2012 8:13 am

Hyper Sonic wrote:
I want to be banned too.


I swear I'm gonna post porn if I don't find myself banned in the next 24 hours.


Your only doing other people favours by doing that.

Seriously why the heck do people want to get banned?
If you want to do stuff like that go over to Sega Forums and troll cochrane or something.

_________________




Add meh on Steam NAO: http://steamcommunity.com/profiles/76561198058791979/
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/Wil348OnStorm?feature=guide
avatar
preez45
Retired Staff
Retired Staff

Posts : 223
Reputation : 1
Join date : 2012-07-10
Age : 21
Location : G.U.N Laboratory Sector D-13

PostSubject: Re: Ban me....   Fri Nov 02, 2012 1:21 pm

Hyper Sonic wrote:
I want to be banned too.


I swear I'm gonna post porn if I don't find myself banned in the next 24 hours.
NOBODY TOUCH THIS GUY THIS DAY OR WE'RE GONNA HAVE PROBLEM!!!
Back to top Go down
View user profile
avatar
Wil348
Moderator
Moderator

Posts : 792
Reputation : 16
Join date : 2012-08-13
Age : 19
Location : France (Welsh Ex-Pat)

PostSubject: Re: Ban me....   Fri Nov 02, 2012 2:32 pm

Hyper Sonic wrote:
I want to be banned too.


I swear I'm gonna post porn if I don't find myself banned in the next 24 hours.

Okay :D

_________________




Add meh on Steam NAO: http://steamcommunity.com/profiles/76561198058791979/
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/Wil348OnStorm?feature=guide
avatar
Wil348
Moderator
Moderator

Posts : 792
Reputation : 16
Join date : 2012-08-13
Age : 19
Location : France (Welsh Ex-Pat)

PostSubject: Re: Ban me....   Fri Nov 02, 2012 8:34 pm

This thread is pointless

-Thread Locked-

Love Cochrane.

_________________




Add meh on Steam NAO: http://steamcommunity.com/profiles/76561198058791979/
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/Wil348OnStorm?feature=guide
avatar
WittyUsername
Affiliate
Affiliate

Posts : 35
Reputation : 2
Join date : 2012-11-05

PostSubject: Re: Ban me....   Mon Nov 05, 2012 3:35 am

Of all the threads I read so far (two) here, this is my favorite.
Back to top Go down
View user profile
avatar
Wil348
Moderator
Moderator

Posts : 792
Reputation : 16
Join date : 2012-08-13
Age : 19
Location : France (Welsh Ex-Pat)

PostSubject: Re: Ban me....   Mon Nov 05, 2012 8:01 am

It's very fun to watch Law do his thing. Isn't he brilliant? Razz

_________________




Add meh on Steam NAO: http://steamcommunity.com/profiles/76561198058791979/
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/Wil348OnStorm?feature=guide

Sponsored content



PostSubject: Re: Ban me....   

Back to top Go down
 

Ban me....

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Off-Topic :: The Lodge-